Saturday, July 28, 2012

filem..


Assalamulaikum. Entry aku hari ini aku mau tulis pasal movie pula. Hari ini banyak genre movie yang main di pawagam. Cinta, perang, komedi dan lain-lain. Pendapat aku, ada movie yang best dan ada movie yang boring dan ada juga movie yang kita akan tonton sekali saja lepas tu kita tidak mau tengok lagi.

Genre movie yang aku minat pula ialah perang, komedi dan yang mempunyai pengajaran. Aku suka tengok movie gini sebab aku yakin movie-movie seperti begini orang akan tetap mau tengok 10 tahun kemudian berbanding movie-movie sekarang ni yang aku rasa aku hanya akan tengok sekali saja lepas tu tidak mau suda. Sebab movie-movie sekarang bagi pendapat aku jalan cerita dia klise dan predictable, tiada kelainan menyebabkan ianya menjadi tidak menarik. Ini kerana movie-movie sekarang terpaksa mengikuti peredaran masa di mana pada zaman ini, orang tidak lagi suka menonton wayang-wayang yang berat sebab dorang malas mau berfikir.

Oklah. Aku rasa sampai sini saja la untuk hari ni. Malas suda aku mau taip. Assalamualikum semua.

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...